SEMANA 8 - 12 XUÑO
Hi children , ready for the last week???
Ok this week we do no have to work on activities or sheets, this week we are going
to watch two videos: "Magic English" "Let's Play" and "Party Time".
Ola nen@s, preparados para a última semana?
Ben, esta semana non temos ficha, só temos que ver os vídeos de Magic English.
Gozade!!!
(Estes enlaces non son deberes e non son obrigatorios)
https://www.youtube.com/watch?v=KPJ6I1zxYhg
https://www.youtube.com/watch?v=Akz2fTrqT6s
https://www.youtube.com/watch?v=k92MNqlwqfc
https://www.youtube.com/watch?v=010ovH5hY5Y
https://www.youtube.com/watch?v=CeWiUwKDYuQ&t=643s
https://www.youtube.com/watch?v=C1uPG3wz3_U
https://www.youtube.com/watch?v=OhciuHSUGNM
https://www.youtube.com/watch?v=G3Oi_59D_Pk
https://www.youtube.com/watch?v=-jhkBAezMWI
https://www.youtube.com/watch?v=QINYTZ7iEDA
https://www.youtube.com/watch?v=ao_6JwjgA54&t=976s
https://www.youtube.com/watch?v=gv-wJ0gQB0I
HAPPY HOLIDAYS!!!!
SEMANA 1 - 5 XUÑO
Hi children!!!, ready for a new week?
Ok, this week we are going to work on the toys. Now that you know the new vocabulary,
you're ready to do some activities.
Ola nen@s!!! preparad@s para unha nova semana???
Ben, esta semana imos seguir traballando OS XOGUETES. E, agora que xa sabedes un
pouquiño o novo vocabulario, xa estades listos para facer algunhas actividades.
READY, STEADY.....GOOOO!!!!! (PREPARADOS, LISTOS.....XAAAAA!!!!)
1.- REVIEW THE LAST WEEK VIDEOS (REPASA OS VÍDEOS DA SEMANA PASADA)
2.- LOOK, READ AND CIRCLE. (MIRA, LE E RODEA)
3.- LOOK, READ AND WRITE (MIRA, LE E ESCRIBE)
LEMBRADE QUE NON É NECESARIO IMPRIMIR AS FICHAS. BASTA CON POÑER O NÚMERO E A PALABRA CORRECTA, NON TEDES NIN QUE FACER OS DEBUXOS.
SEMANA 25 - 29 MAIO
Hi children!!! ready for the last week before june??
Ok, we are going to start the last unit, TOYS!!!
Ola nen@s!!! preparados para a última semana antes de xuño???
Ben, imos comenzar a última unidade, OS XOGUETES!!!
READY, STEADY,,,,,GOOOO!!!!! (PREPARADOS, LISTOS......YAAAAA!!!!)
1.- LISTEN AND REPEAT (ESCOITA E REPITE)
2.- LISTEN, ANSWER AND SING (ESCOITA, RESPONDE E CANTA)
3.- PLAY THE GAMES (XOGA AOS XOGOS ONLINE)
4.- DO THE PUZZLE (FAI O PUZZLE)
Hi childre!!! ready for a new week???
Ok, this week we are going on practicing I CAN... I CAN'T... CAN YOU...???
Ola nen@s!!! preparad@s para unha nova semana???
Ben esta semana imos seguir practicando o que sabemos/podemos facer I CAN... I CAN'T....
CAN YOU...?
1.- LISTEN AND SING THE SONG. SAY THE ACTIONS YOU CAN DO (ESCOITA E CANTA A CANCIÓN. DI AS ACCIÓNS QUE SABES FACER)
2.- LISTEN AND DO. SING AND DO THE ACTIONS. ( ESCOITA, CANTA E FAI AS ACCIÓNS)
3.- RECORD A VIDEO DOING ALL THE ACTIONS WE HAVE BEEN PRACTICING AND TELL ME: WHAT CAN YOU DO??? (GRAVA UN VÍDEO FACENDO TODAS AS ACCIÓNS QUE ESTIVEMOS PRACTICANDO E DIME O QUE SABES FACER: WHAT CAN YOU DO???
I CAN JUMP
I CAN RUN
I CAN WALK
I CAN CLIMB
I CAN FLY
I CAN SWIM
ENJOY!!!
NO SHEET THIS WEEK (ESTA SEMANA NON TEMOS FICHA!!!!)
SEMANA 11 - 15 MAIO
CREO QUE HOUBO UN PROBLEMIÑA COS VÍDEOS, SINTO. A VER SI AGORA VAN, SENÓN DICÍDEMO. GRACIÑAS E PERDOADE AS MOLESTIAS.
1.- LISTEN AND POINT. MIME AND SAY (ESCOITA E SINALA. FAI A MÍMICA E REPITE A PALABRA
2.- LISTEN TO THE STORY (PING AND PONG) (ESCOITA A HISTORIA)
3.- LISTEN AND DO (ESCOITA E FAI O QUE DÍ)
4.- READ AND MATCH (LE E UNE)
Lembrade que non é necesario imprimir a fichiña, podedes facer os debuxos e poñer ao
lado o texto, ok???
ENJOY AND DO THE ACTIONS!!!!
SEMANA 5 - 8 MAIO
Hi Children!!! these are the tasks for this week. Just one lesson!!!
Ola nen@s!!! estas son as tarefas de esta semaniña, corresponden ao día do mércores, xa que o luns sería parte da ponte.
Tedes que facer a fichiña que vos deixo. Coma sempre, non fai falta imprimila, podedes copiala, é moi sinxela, tedes os nomes dos animais que estamos a traballar, así que tedes que dicir o nome do animal, despois identificalos, e copiar as palabras nos ocos.Se queredes, tamén podedes colorealos.
Deíxovos tamén dous enlaces de Magic English nos que tedes que escoitar (LISTEN), repetir (REPEAT), contestar (ANSWER) e cantar (SING), sobre animais (friend and wild animals).
ENJOY!!!!
SEMANA 27 - 30 ABRIL
Hi children!!! these are the tasks for this week!!! (tarefas para esta semana)
RECORDA!!!! NON É NECESARIO IMPRIMIR AS FICHAS, PODES FACELAS NUN FOLIO OU LIBRETA.
RECORDA!!!! NON É NECESARIO IMPRIMIR AS FICHAS, PODES FACELAS NUN FOLIO OU LIBRETA.
LOOK, LISTEN AND REPEAT: (MIRA, ESCOITA E REPITE)
1.- PRACTICE /M/ SOUND AND CIRCLE THE WORDS WITH /M/ SOUND: (PRACTICA O SON M E RODEA AS PALABRAS CON O SON M)
TES QUE DICR O SON M E ESCRIBIR AS 3 PALABRAS, DESPOIS RODEA AS QUE LEVAN O SON M NON FAI FALTA FACER OS DEBUXOS.
TES QUE DICR O SON M E ESCRIBIR AS 3 PALABRAS, DESPOIS RODEA AS QUE LEVAN O SON M NON FAI FALTA FACER OS DEBUXOS.
2.- READ, DRAW AND COLOUR (LE, DEBUXA E COLOREA)
LES AS PALABRAS, DESPOIS ESCRÍBEAS E DEBUXA E COLOREA O ANIMAL.
3.- NAME, MATCH AND COLOUR: (DI O NOME, UNE OU ESCRIBE O NOME E COLOREA)
DI O ANIMAL E PODES SEGUIR CO DEDO ATA A SOMBRA OU ESCRIBIR O NOME DO ANIMAL.
LEMBRADE MANDAR FOTO DAS TAREFAS PARA CORRIXIR.
BIQUIÑOS!!!
SEMANA 20 - 24 ABRIL
Hi pupils!!! this week we start a new unit THE ANIMALS!!! so this week I just want you to listen and repeat the new vocabulary, sing the songs and the play the games. ENJOY AND LEARN!!!
Ola nenas e nenos, esta semana empezamos unha nova unidade, OS ANIMAIS!!! as tarefas desta semana son moi fáciliñas, só tedes que escoitar e repetir o novo vocabulario, cantar as cancións, facer a mímica e xogar cos xogos que vos deixo para aprender as palabras. DIVERTÍDEVOS E APRENDEDE!!!
LISTEN AND REPEAT/ LISTEN AND ANSWER (ESCOITA E REPITE/ESCOITA E RESPONDE)
LISTEN AND DO THE ACTIONS (ESCOITA E FAI AS ACCIÓNS OU MÍMICA)
PLAY AND LEARN
Hi children, this week you have to remember the words we have learned before Easter and we are going to finish the last two activies.
Third page:
Exercise 4: Answer, draw and write. What do you like?
Fourth page:
Exercise 5: Draw a yummy pizza and a yucky pizza. Be creative.
If you have already done these acitivities, the you can start with these extra activities about healthy food.
1.- Colour the healthy food
2.- Which food in each group is not healthy? Circle it.
3.- Food: healthy or not healthy. Cut out the food below and place them in the correct boxes.
4.- Draw lines to connect all the healthy food to the center
5.- Colour the fruit. Circle your favourite fruit.
You DO NOT have to do the activity "name the food and write healthy or not healthy
You DO NOT need to print the activities, you can draw them.
1.- Colour the healthy food
2.- Which food in each group is not healthy? Circle it.
3.- Food: healthy or not healthy. Cut out the food below and place them in the correct boxes.
4.- Draw lines to connect all the healthy food to the center
5.- Colour the fruit. Circle your favourite fruit.
You DO NOT have to do the activity "name the food and write healthy or not healthy
You DO NOT need to print the activities, you can draw them.
Ola nenas e nenos, esta semana tedes que lembrar o vocabulario que aprendimos antes das vacacións para poder terminar as dúas páxinas de "The magic cat". Lembrade que están na semana 30 - 3 abril, xunto cas outras.
Tercera páxina:
Exercicio 4: Responde, debuxa e escribe. Que che gusta?
Cuarta páxina:
Exercicio 5: Debuxa unha pizza moi rica e unha pizza que non se poida comer.
Se xa fixéchedes estas dúas páxinas, podedes facer as actividades extra do enlace de enriba sobre comida saudable.
1.- Colorea a comida saudable.
2.- Que comida de cada grupo non é saudable? rodéaa.
3.- Comida saudable o non saudable. Recorta a comida de abaixo e colócaa na caixa correcta.
4.- Debuxa líneas para unir toda a comida saudable ao centro.
5.- Colorea as froitas. Rodea a túa froita favorita.
NON FAGAS a ficha de peñer o nome da comida e escribir healthy ou non healthy.
LEMBRA: non tes que imprimir as fichas, pódelas facer nunha folla debuxando tí a comida, non tes que copiar todo, só as respostas.
Lembrade enviarme as fichiñas para podelas corrixir.
Hi children, this week you have to remember all the words you've learned the last week and make just the two firts pages of this document.
First page:
Exercise 1: Match the food words and pictures
Exercise 2: Look at the picture and circle the right word.
Second page:
Exercise 3: a, b and c.
Remember I LIKE...
I DON'T LIKE....
Ola nenxs, esta semana tedes que recordar todas as palabras de vocabulario que aprendimos á semana pasada, e despois facer as dúas primeiras páxinas do documento de abaixo.
Páxina 1:
Exercicio 1: Une as palabras da comida e os debuxos.
Exercicio 2: Mira os debuxos e rodea a palabra correcta.
Páxina 2:
Exercicio 3: Mira e completa a, b e cLembrade: I LIKE......... as cousas que nos gustan.
I DON'T LIKE ......... as cousas que non nos gustan.
Lembrade mandarme foto das actividades xa feitas, non é necesario imprimilas, podedes facer vós os debuxos e copiar as palabras.
Deíxovos tamén as cancións de Super Simple Songs despois das actividades para que practiquedes DO YOU LIKE...? YES, I DO/NO, I DON'T.
SEMANA 23 - 27 MARZO
Ola a todxs, como estades? preparados para traballar un pouquiño máis???
Ben, esta semana imos empezar unha nueva unidade "THE MAGIC CAT:PIZZALAND"
Envíovos os enlaces para que poidades escoitar e cantar a canción e outro link co novo vocabulario, todo iso con audios para que escoitedes e practiquedes moito. Tedes toda esta información na primeira Flashcard (tarxeta) explicadiño en English para os cativxs.
Lembrade que tamén podedes seguir xogando cos enlaces da semana pasada, eso sempre, e irei engadindo máis.
Bicos e a coidarse e traballar moito!!!
SONG:
(Se non abre ao clickar sobre o enlace pulsade botón dereito no rato e elixides "abrir enlace en una pestaña nueva" así a descargará sen problema. Perdoade as molestias😖)
FLASHCARDS
SEMANA 16 - 20 MARZO
Nestes enlaces tedes actividades online para poder traballar os alimentos.
https://agendaweb.org/vocabulary/food-exercises.html
https://learnenglishkids.britishcouncil.org/category/topics/food
TRABALLADE UN POUQUIÑO, PASADEO BEN E LEMBRADE FICAR NA CASA
STAY AT HOME
Ningún comentario:
Publicar un comentario